info@sdllogistics.com
+98 (77) 33 33 37 22
English / فارسی

صادرات سالانه ۱۰ هزار تن فانوس ماهیان از بوشهر

5cb4718d-81a0-4d2d-91a4-b6a281e3c9b2_260_199.jpg

 

مدیرعامل شرکت کشتیرانی و خدمات صیادی تندیس خلیج فارس بوشهر گفت: این شرکت با داشتن ظرفیت بالا در حوزه صید مدرن در آبهای دریای عمان تا غرب اقیانوس هند سالانه ۱۰ هزار تن فانوس ماهیان و ماهیان یال اسبی صید، عمل آوری و صادر می‌کند.
محمد آبخو در گفت‌وگو با خبرنگار مانا در بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر در حوزه صید و صیادی نقش مهمی دارد اظهار داشت: تغییر روش صید سنتی به صید صنعتی از اولویت‌ها است که در این راستا کشتی‌های مدرن وارد این عرصه شده است.
وی با تاکید بر نقش کشتی‌های صنعتی در جلوگیری از تخریب زیستگاه‌های آبزیان در خلیج فارس خاطر نشان کرد: جیگزین شدن کشتی صنعتی به جای سنتی نقش مهمی در حفظ ذخائز ابزیان خلیج فارس دارد بگونه ای که کشتی‌های صنعتی چهارماه  در سال در خلیج فارس آن هم در عمق بالا و به روش میان آبی صید می‌کنند.
مدیرعامل شرکت کشتیرانی و خدمات صیادی تندیس خلیج فارس بوشهر با تاکید بر برنامه ریزی از استفاده از کشتی‌های صنعتی در صید ماهیان افزود: با برنامه‌ریزی می‌توان سالانه سه میلیون تن ماهی یال اسبی و فانوس ماهی که نقش مهمی در صادرات دارد در آبهای دریای عمان و غرب اقیانوس هند صید کرد.
آبخو با اشاره به وجود پنج کشتی صیادی مدرن در این شرکت بیان کرد: شرکت کشتیرانی و خدمات صیادی تندیس خلیج فارس بوشهر با داشتن پنج کشتی صیادی صنعتی سالانه ۱۰ هزار تن ماهیان یال اسبی و فانوس ماهیان صید، فرآوری و صادر می‌کند.
وی گفت: توانمندی این شرکت در نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های بندری و صنایع دریایی ارائه شده است.
صادرات سالانه ۱۰ هزار تن فانوس ماهیان از بوشهر