info@sdllogistics.com
+98 (77) 33 33 37 22
English / فارسی

مشارکت ۲۳ شرکت بزرگ جهانی برای تولید سوخت آمونیاک

۲۳ شرکت بزرگ جهانی به منظور مطالعه و بررسی تولید سوخت آمونیاک در ژاپن و سنگاپور تفاهم نامه‌ای امضا کردند.

 46524_722در بیانیه‌ای که از سوی این گروه منتشر شده در جمع آنها شرکت‌ها‌یی مانند ABS ،‌DNV و Class NK حضور دارند .

این گروه  طیف‌های وسیعی از مشارکت مانند انرژی ، معدن ، آب و برق ، مواد شیمیایی ، ترمینال ، حمل و نقل ، کشتی سازی ، ، ساخت بنکر و …را مورد بررسی قرار خواهند داد .

بر اساس این گزارش “کریستوفر جی ویرنیکی” مدیرعامل ABS در زمینه مشارکت بین شرکت‌ها به منظور تولید سوخت گفت: این گروه با اطلاع از خطرات و آسیب‌های ناشی از سوخت‌های فسیلی و با درک این موضوع که همکاری جهانی برای تولید سوخت‌های جدید ضروری است‌، دست به یک انتخاب درست زده است تا جهانیان شاهد این اشتراک گذاری باشند.

“Rasmus Bach Nielsen” رئیس جهانی کربن زدایی سوخت نیز گفت: در حال حاضر آمونیاک کالای قابل عرضۀ جهانی است و برای اینکه به عنوان یک سوخت پذیرفته شود باید برای نوآوری خطرات و اقدامات ایمنی زیادی را متحمل شویم تا برای همه مردم جهان به ویژه صاحبان صنایع دریایی قابل درک باشد.

وی تاکید کرد: هدف از این مطالعه حمایت از توسعه شناورهای دارای سوخت آمونیاک در سراسر جهان و توسعه امکانات بانکرینگ آن در ژاپن و سنگاپور به عنوان یکی از اصلی ترین مراکز سوخت دریایی است.

شایان ذکر است در این گروه شرکت‌های بزرگ مانند ABS, ClassNK, DNV, Equinor, Total (now TotalEnergies), Fortescue, Anglo American, Genco, Jera, K-Line, MAN, Mitsui E&S, Trafigura, Vale, Uniper Itochu و… حضور دارند .

مشارکت ۲۳ شرکت بزرگ جهانی برای تولید سوخت آمونیاک