info@sdllogistics.com
+98 (77) 33 33 37 22
English / فارسی

دعوت IMO از مالکان کشتی برای بررسی نحوه اجرای کنوانسیون آب بالاست کشتی

سازمان IMO ازکلیه ذی‌نفعان دریایی خواست به منظور یررسی نحوۀ اجرای کنوانسیون آب بالاست، کلیۀ اطلاعات و داده‌های خود را به منظور تجزیه و تحلیل در اختیار دانشگاه جهانی دریانوردی و مؤسسه بیمکو قرار دهند.

46417_801

 

IMO از تمامی مالکان کشتی‌ها و همچنین سازمان‌های مردم‌نهاد خواسته است دربارۀ نحوۀ کار کنوانسیون بین‌المللی کنترل و مدیریت آب و رسوبات بالاست کشتی‌ها (BWM) که از سپتامبر سال ۲۰۱۷ تا کنون لازم‌الاجرا شده است، نظرات خود را ارائه دهند.

در اطلاعیه‌ای که از سوی سازمان IMO منتشر شده آمده است پس از لازم‌الاجرا شدن کنوانسیون BWM کمیته حفاظت از محیط زیست دریایی IMO سیستم‌های نظارتی خود را در زمینه اجرای این کنوانسیون راه‌اندازی کرد که یکی از فرآیند‌های آن جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل داده‌هاست که این سازمان برای نحوۀ اجرای بهینه این کنوانسیون، آنالیز شده آن‌ها را مدنظر قرار داده است و قرار است نقاط قوت آن تقویت شود. تجزیه و تحلیل این داده‌ها طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های مربوط به صنعت دریایی را در بر می‌گیرد.

بر این اساس دانشگاه جهانی دریانوردی (WMU) مأمور نظارت بر جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده‌ها است که در کنار آن اعضای مؤسسه بیمکو نیز داده‌ها و اطلاعات لازم را در اختیار این دانشگاه به منظور نتیجه گیری بهتر قرار خواهند داد.

د‌ر پایان این اطلاعیه آمده است از تمامی مالکان کشتی دعوت می‌شود گزارش‌های خود را در زمینۀ نحوۀ اجرای کنوانسیون BWM با دبیرخانه این سازمان که به ابتکار دانشگاه جهانی دریانوردی تاسیس شده، در میان بگذارند.

در این راستا اعضای مؤسسه بیمکو نیز در صورت تمایل مالکان اطلاعات لازم را از مالکان کشتی دریافت کرده و به دانشگاه جهانی دریانوردی ارسال خواهند کرد.

 

 

 

 

 

 

 

دعوت IMO از مالکان کشتی برای بررسی نحوه اجرای کنوانسیون آب بالاست کشتی