info@sdllogistics.com
+98 (77) 33 33 37 22
English / فارسی

سرمایه گذاری یک تریلیون دلاری چین برای دیجیتالی کردن سه بندر

 

21297_731چین با سرمایه گذاری یک تریلیون دلاری تصمیم دارد سه بندر بزرگ خود را که در مسیر جاده ابریشم (یک کمربند و یک راه)قرار دارد ، با هوشمندسازی به مراکز تجاری جهان متصل کند.

با توجه به اینکه چین تصمیم دارد به قطب اقتصادی آسیا و جهان تبدیل شود و با توجه به ارتباطات اقتصادی و تجاری بسیار نزدیکی که با سنگاپور، کره جنوبی و هنگ کنگ دارد تصمیم گرفته است بزرگترین پروژه زیر بنایی را به منظور اتصال سه بندر بزرگ به مراکز تجاری ، اقیانوس آرام و شمال اروپا اجرا کند.

“Richard Aguilar” گزارشگر سایت های خبری الکترونیکی در گزارشی در این زمینه نوشت: از آنجایی که چین خود را به عنوان یکی از قوی ترین کشورهای پرجمعیت دریایی محسوب می کند به همین جهت تصمیم گرفته است که سه بندر اتوماتیک را با استفاده از اینترنت اشیا  و آخرین  فناوری های دیجیتالی به صورت کاملا اتوماتیک درآورد .

به گفته این گزارشگر اگرچه اجرای چنین پروژه ای از قول بسیاری از کارشناسان جاه طلبی و برداشتن سنگ بزرگ تلقی می شود اما چین تصمیم دارد چنین پروژه ای را به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های جهان به اجرا در آورد.

در پایان این گزارش آمده است کارشناسان پیش بینی می کنند در صورت اجرای این پروژه های بلند پروازانه باید شاهد تغییر سیستم های محاسباتی باشیم  و هوشمند سازی این بنادر را به عنوان مغز فوق العاده و دیجیتالی شدن محسوب نماییم.

 

سرمایه گذاری یک تریلیون دلاری چین برای دیجیتالی کردن سه بندر