info@sdllogistics.com
+98 (77) 33 33 37 22
English / فارسی

استراتژی جدید مرسک برای توسعه چارترینگ فله

Billedebehandlet af jon norddahl www.jonnorddahl.dk

 

شرکت کارگزاری مرسک دانمارک ترکیبی از افراد جدید خود را در تیم های چارترینگ فله خشکِ سنگاپور و کپنهاگ با هدف توسعۀ عملیات در بخش شناورهای کیپ سایز و پاناماکس اعلام کرد.
 شرکت کارگزاری مرسک دانمارک با اضافه کردن Christian Norup،Sean Higgins و Victor Hsu به تیم چارترینگ فله خشک خود در سنگاپور تصمیم دارد تیم فعال در بخش چارتر فله برهای کیپ سایز و پاناماکس را تقویت کند. این افراد در ماه سپتامبر سال جاری میلادی به تیم های چارترینگ سنگاپور ملحق می شوند.

بر اساس این گزارش، Kasper Stark Olesan مدیر بخش خرید و فروش در سمت جدید تحت عنوان مدیر تیم های ماهر و فوق العاده در سنگاپور به فعالیت خود ادامه می دهد.
این گزارش ادامه داد: Nikolaj Duch Jorgensen و Andrea Organista به ترتیب در اوایل ماه اگوست و اواسط ماه جولای سال جاری میلادی به تیم چارترینگ کپنهاگ اضافه خواهند شد. افزون بر آن، تعدادی نیروی دیگر به تیم های مختلف در دفتر کپنهاگ و طی تابستان اضافه خواهند شد.
از سوی دیگر، Frank Mortensen به عنوان مدیر اجرایی بخش چارترینگ فله شرکت کارگزاری مرسک موسوم با نام اختصاری MBBC منصوب شد.
بر همین اساس، معاون ارشد MBBC، Claes Devantier، گفت: بخش چارترینگ فله شرکت کارگزاری مرسک وارد مرحلۀ جدیدی از توسعه شده است.
وی ادامه داد: مدیر اجرایی جدید در کنار مسئولیت های دیگر خود در شرکت کارگزاری مرسک بر روابط کلیدی مشتریان، اقدامات استراتژیک اولیه، اکتساب ها و شرکای جدید برای MBBC تمرکز خواهد کرد.
وی افزود: برای ضمانت تنظیم در بازار جهانی با تمرکز بر بازار آسیا، مدیر اجرایی شرکت کارگزاری مرسک در سنگاپور، Claus Plougmand به هیئت MBBC ملحق می شود.
شایان ذکر است شرکت کارگزاری مرسک در حال توسعۀ بخش کالای خشک است و در اوایل سال جاری سهام شرکت های Lanic و Wonsild را خرید. کارگزاران مرسک با شرکت Albis در هامبورگ نیز وارد سرمایه گذاری مشترک شدند.
در پایان ماه آگوست سال جاری میلادی، مدیر چارترینگ از دفتر دوبی به بعنوان مدیر چارترینگ فله Albis به هامبورگ منتقل می شود.

استراتژی جدید مرسک برای توسعه چارترینگ فله