info@sdllogistics.com
+98 (77) 33 33 37 22
English / فارسی

مدیریت گروه‌های ائتلافی حمل و نقل دریایی یکپارچه می‌شود

21530_655

مدیریت شبکه‌های ائتلافی به منظور دیجیتالی شدن خدمات حمل کالا و بنادر به منظور اشتراک گذاری داده‌ها و گسترش خدمات در سطح بین الملل یکپارچه می‌شود.

بازیگران اصلی صنعت حمل و نقل دریایی با تأسیس شبکه بین المللی حمل و نقل (GSBN) با استفاده از فناّوری بلک چین به یک راه حل نرم افزاری مدیریت پیوسته اند تا اطلاعات جدید را با هدف حمایت از حرکت دیجیتالی صنعت حمل و نقل، ایجاد زنجیرۀ تأمین حمل و نقل برای همکاری و سرعت بخشیدن به نوآوری و توسعه فناّوری‌ها و یکسان کردن سیستم‌های اعتباری و مبادلات کالا و داده‌های اطلاعاتی به اشتراک بگذارند.
شرکت‌ها و بنادری از قبیل: CMA CGM، خطوط کشتیرانی COSCO، بندر COSCO، Hapag-Lloyd، Hutchison Ports، OOCL، PSA International و Shanghai International Port Group پیش از این قرارداد‌های خدماتی خود را با CargoSmart مستقر در بندر هنگ کنگ که شامل عضویت در این نهاد می‌شود را امضا کرده و از تأسیس این نهاد استقبال کرده اند.
بر اساس این گزارش هریک از طرفین قرارداد متعهد شده اند برای حمایت از فعالیت‌های مقدماتی و تعیین میزان سهام مشترک (GSBN) راه حل‌های نرم افزاری و خدماتی را به این شرکت ارائه دهند.
یکی از مسئولان CargoSmart در این زمینه گفت: با توجه به اینکه اعضای فعلی شرکت مشترک بیشتر اپراتور‌های ترمینالی هستند، به زودی بازیگران اصلی عرصه حمل و نقل به این نهاد ملحق خواهند شد.
وی گفت: بر این اساس یک نقشه راه برای دسترسی به اطلاعات و استفاده از API تعیین خواهد شد تا شرکت را به سمت اهداف تعیین شده هدایت کنند.
“Ho Ghim Siew” مدیر گروه بازرگانی و استراتژی PSA International در این زمینه گفت: بر این باوریم که همبستگی شرکت به زنجیره عرضه کالا و خدمات کمک خواهد کرد و آینده‌ای شفاف برای تجارت جهانی رقم می‌زند.
تمامی فعالیت ها‌ی این نهاد (GSBN) جنبه بین المللی داشته که برنامه‌های آزمایشی آن به زودی آغاز خواهد شد. تمام فعالیت‌های دیجیتالی برای اعضا صرفا از کانال (GSBN) هدایت خواهد شد. بر این اساس اشتراک گذاری اسناد و داده‌ها در عرصه حمل و نقل تسهیل می‌شود.

مدیریت گروه‌های ائتلافی حمل و نقل دریایی یکپارچه می‌شود