info@sdllogistics.com
+98 (77) 33 33 37 22
English / فارسی

حمل اولین کانتینر هوشمند از طریق سیستم بلاک چین

LIANYUNGANG, CHINA - APRIL 05:  A truck moves a shipping container at Lianyungang Port on April 5, 2018 in Lianyungang, China. China will fight back at any cost, Chinese authorities said Friday after U.S. President Donald Trump asked the U.S. Trade Representative to consider 100 billion U.S. dollars of additional tariffs on China.  (Photo by VCG/VCG via Getty Images)

اولین کانتینر هوشمند بدون اسناد کاغذی و به صورت دور تو دور با استفاده از سیستم بلاک چین از کره جنوبی راهی بندر رتردام هلند شد.

این محموله قابل ردیابی از طریق بلاک چین، با تامین مالی با استفاده از یک روش مطمئن از کارخانه سامسونگ کره جنوبی به انبار این  شرکت در بندر رتردام تحویل شد.

“Robert van der Waal” معاون شرکت سامسونگ در اروپا در این زمینه گفت: با اجرای این طرح یک سیستم مدیریت زنجیرهُ تامین جامع امکان پذیر شد و ما را برای استفاده از فرآیندهای جدید آماده کرد. این اولین قرار داد بین شرکت سامسونگ و بندر رتردام بود که برای پروژه DELIVER به سرانجام رسید و موفقیت این طرح مسیر را برای پروژه های بعدی باز می کند.

به گفته وی اجرای این طرح نشان داد که فناوری بلاک چین قابلیت همکاری تمامی شرکت های فعال چه در بخش دریا و چه در بخش خشکی را فراهم می کند و می تواند به یک روش مورد اعتماد، ایمن و بدون کاغذ تبدیل شود.

وی خاطر نشان ساخت: دریافت اولین محموله به خوبی نشان داد که جهان باید خود را برای اجرای فعالیت های بزرگ در مقیاس وسیع تر آماده کند. در این تبادل کالا ما از اطلاعات واقعی دیجیتالی و لحظه ای بدون استفاده از هر نوع اسناد کاغذی بهره بردیم.

وی در پایان گفت: اجرای این طرح نشان داد که می توانیم پروژه های موثرتری را طراحی کنیم که ما را قادر می سازد بر اساس واقعیت های زمان و داده های مورد اطمینان عمل کنیم، بدون آنکه زمان زیادی برای بروکراسی اداری مورد نیاز باشد.

حمل اولین کانتینر هوشمند از طریق سیستم بلاک چین