info@sdllogistics.com
+98 (77) 33 33 37 22
English / فارسی

بزودی کشتی های اقیانوس‌پیما در اسکله نگین بوشهر پهلو می‌گیرند

139502091340132867595724

 

 

 

 

 

 

 

 

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به توسعه زیرساخت‌های بندری در مجتمع نگین بوشهر گفت: با افتتاح این مجتمع تا یک ماه دیگر کشتی اقیانوس‌پیمای تجاری در اسکله بندر بوشهر پهلو می‌گیرد.

 

به گزارش خبرگزاری مانا از بوشهر، محمد راستاد در آیین تکریم و معارفه مدیران کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با قدردانی از عملکرد موفق نورالله اسعدی سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اظهار داشت: توانمندی اسعدی در عرصه پست مدیریتی در پنج ماه سرپرستی آشکار شد که از این سرمایه مدیریتی در بخش‌های دیگر سازمان بنادر و دریانوردی استفاده می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی سیاوش ارجمندزاده را به عنوان مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر معرفی کرد و افزود: وی بومی استان بوشهر و دارای تخصص در دو حوزه کشتیرانی تجاری و بنادر بازرگانی و تجریه و تخصص عملی است.

راستاد  ظرفیت بنادر استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه مجتمع بندری نگین بوشهر به عنوان بندر پایلوت مورد توجه قرار گرفته است خاطر نشان کرد:عملیات اجرایی ترمینال کانتینری این مجتمع به طول ۳۰۰ متر تکمیل شده که با پایان کار لایه‌روبی حوضچه آن تا یکماه آینده افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه ترمینال کانتینری مجتمع بندری نگین در قالب فاز نخست پهلودهی کشتی‌های تا ۲۰ هزار تن افتتاح می‌شود، تصریح کرد: با افتتاح این مجتمع تا یک ماه دیگر کشتی اقیانوس‌پیمای تجاری در اسکله بندر بوشهر پهلو می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه عملیات اجرایی تاسیسات زیربنایی نگین بوشهر با ۸۵۰ میلیارد ریال اعتبار بزودی آغاز می‌شود، گفت: انتظار می رود کل بسته تامین تاسیسات زیربنایی مجتمع بندری نگین مدت دو سال زمان ببرد.

راستاد افزود: عملیات اجرایی توسعه جاده دسترسی از منطقه ویژه اقتصادی بوشهر به سمت مجتمع بندری نگین نیز با ۴۳۰ میلیارد ریال اعتبار پس از برگزاری مناقصه  آغاز می شود.

بزودی کشتی های اقیانوس‌پیما در اسکله نگین بوشهر پهلو می‌گیرند