info@sdllogistics.com
+98 (77) 33 33 37 22
English / فارسی

رشد ۱۰ درصد جابه جایی کالا در بنادر ۱۱ گانه بوشهر

bUZPort

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: تخلیه و بارگیری کالا در بنادر ۱۱ گانه استان بوشهر در سه ماه نخست امسال ۱۰ درصد افزایش یافت و ۴۰ میلیون تن رسید.
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، محمد مهدی بنچاری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در استان ساحلی بوشهر ۱۱ بنادر در امر تخلیه و بارگیری کالا فعالیت می‌کند گفت: ظرفیت تخلیه و بارگیری کالا در بندر ۱۱ گانه بوشهر سالانه ۹ میلیون تن کالای غیر نفتی تجاری است که این ظرفیت با تکمیل طرح‌های در حال اجرا افزایش می‌یابد.
بنچاری با اشاره به اینکه اسکله‌ها و شناورهای مورد نیاز در بندر بوشهر برای توسعه فعالیت‌های تجاری فراهم است، افزود: زیرساخت‌های لازم بنادر ۱۱ گانه بوشهر در عرصه‌های گوناگون اسکله‌ای، شناوری، انبارهای نگه‌داری کالا و تجهیزات کانتینری توسعه می‌یابد.
وی با بیان اینکه استان بوشهر دارای بیش از ۹۰۰ کیلومتر نوار ساحلی با آبراه بین‌المللی و استراتژیک خلیج فارس است، تصریح کرد: این مهم فرصت مهمی در توسعه مراوده تجاری با کشورهای حاشیه خلیج فارس فراهم کرده است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های بندری دراولویت برنامه‌های اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر قرار دارد تصریح کرد: در این راستا اجرای طرح‌های مورد نیاز زیرساختی دربنادر ۱۱ گانه استان بوشهر تدوین و اجرایی شده است.
وی از افزایش تخلیه و بارگیری کالا در بنادر استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد: بیش از ۴۰ میلیون و ۵۰۰ تن کالای نفتی و غیر نفتی در سه ماه نخست امسال در بنادر استان بوشهر تخلیه و بارگیری شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد افزایش دارد.
رشد ۱۰ درصد جابه جایی کالا در بنادر ۱۱ گانه بوشهر